Racjonalnie wykorzystując środki finansowe, którymi dysponujemy, dążymy do świadczenia usług medycznych na najwyższym, specjalistycznym poziomie gwarantującym zaspokojenie zdrowotnych potrzeb i oczekiwań pacjentów. Mając na względzie oddziaływanie placówek Spółki NEFROLUX na środowisko naturalne, dokładamy wszelkich starań aby zapewnić naszym pacjentom usługi wysokiej jakości, nie zapominając jednakże o potrzebie poszanowania środowiska naturalnego, w którym żyjemy oraz oczekiwaniach władz i mieszkańców miasta w tym zakresie.
Deklarujemy, że nasz pacjent otrzyma profesjonalną usługę medyczną dzięki:
- stałemu podnoszeniu kompetencji i świadomości jakościowej naszego personelu,
- standaryzacji pracy personelu,
- stosowaniu nowoczesnych urządzeń i technologii medycznych,
- kompleksowości usług,
- badaniu satysfakcji pacjenta i wykorzystaniu wyników do doskonalenia jakości usług medycznych,
- rozwój infrastruktury dla zmniejszenia negatywnego oddziaływania na środowisko naturalne,
- doskonalenie gospodarki mediami i odpadami,
- doskonalenie zdolności do reagowania na sytuacje awaryjne stanowiące zagrożenie dla ludzi i środowiska.
Współwłaściciele Spółki NEFROLUX zobowiązują się do zagwarantowania niezbędnych zasobów do realizacji tych działań i zapewnienia, że każdy pracownik naszej placówki dołoży wszelkich starań dla osiągnięcia wyżej wymienionych celów.
Efektem ciągłego doskonalenia i podnoszenia jakości świadczonych usług jest poddawanie Spółki NEFROLUX ocenom zewnętrznym a potwierdzeniem tego są uzyskane certyfikaty jakości: ISO 14001 oraz 9001:2008.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania (pobierz)
Współwłaściciele Lucjan Sobieraj, Wojciech Kamiński